HTML

Boldogságszérum

Arról lenne szó, hogy én nem vagyok boldog a jelenlegi helyzetemben, de sajnos ezt nem én intéztem így, akivel együtt élek egy olyan ember, aki sajnos képtelen kimutatni az érzelmeit, tiszteletet képez bizonyos ritka véletlenek, vagy szituációk. Ezért úgy döntöttem, hogy szükségem van a szívemnek egy kis boldogság szérumra ahhoz, hogy ne legyek beteg és ne mutassam az utókornak, hogy nem érdemes semmit sem adni érzelmileg senkinek. Nehogy rossz példát vessen. Rám:) Na! Láttam egy filmet arról szólt, hogy a srácnak nagyon lapos és igazságtalan volt a kapcsolata és álmodott egy tökéletes nőről. A nő minden éjjel visszatért az álmába, amikor egyszer csak meglátta egy reklámon. A nő az életbe is előkerült de nem volt olyan tökéletes az első találkozásra, amitől a férfi összeomlott. Volt a filmbe egy álom fejtő, aki miután elvesztette a feleségét az álmainak az álmaival élt. Megfordított az életét. Arra készülök, hogy én is ezt tegyem. Remélem, hogy nem járok úgy, mint az öreg a filmbe: sokat aludt, alig evett, nem takarított:) A lényeg, hogy ismerek valakit lassan 5 éve, szimpatizálunk. Ő csak barátként kezel, bár elég félre érthető a viselkedése. Én viszont másképp is nézek rá néha. Főleg a tudatmódosító dolgok hozzák ki belőlem:) Tegnap óta SZERETEM! Elegem lett és úgy döntöttem, hogy inkább szeretem az álmomat, mint hagyjam, hogy ne szeressen az életem:) Na ebbe fogok most bele mászni!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Második bejegyzés/Csak egy pillanat...

2008.02.11. 02:34 Boldogulj

Arra gondoltam,hogy olyan elme beteg leszek ,hogy azt az 500 fotót amit Róla készítettem ( és persze bele néz a kamerába,ami azt jelenti,hogy olyan mintha rám nézn) kivágom és kiteszem valahova:)

aztán jött a Faxni dalszöveg :
Egyettlen Pillanatomban Mindent Feladtam:)

és a Fűrész 3.ahol házasságtörésről esett szó.
na ennyi
megyek sexelni
csak be ne csúkd a szemed!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogsagszerum.blog.hu/api/trackback/id/tr99334429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása